ویژگی‌های آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

آموزش زبان چینی در اصفهان

از آنجایی که چین یکی از قطب‌های مهم اقتصاد جهان است، روز به روز بر تعداد مراجعان آموزشگاه زبان چینی افزوده می‌شود. با اساتید خبره در موسسه ایرانیان تجربه منحصر به فردی در آموزش زبان چینی به دست خواهید آورد و به راحتی با چینی زبانان ارتباط برقرار خواهید کرد.

متقاضیان برای یادگیری زبان چینی آن را با اهداف خاص یاد می‌گیرند. افرادی که مشتاق تسلط بر این زبان هستند و در عین حال توانایی شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، بهترین راه برای رسیدن به خواسته خود شرکت در دوره‌های آموزش زبان چینی است. آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان با ارائه این دوره تصمیم گرفته است تا با کیفیت بالا و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد این گروه از افراد را به اهداف خود برساند.

اهمیت یادگیری زبان چینی

تسلط بر برخی از زبان‌ها آنقدر مهم است که گاهی اوقات یادگیری یک زبان می‌تواند بسیار مفید باشد. یکی از این زبان‌های کاربردی زبان چینی است که در زیر به برخی از اهمیت آن اشاره می‌کنیم: 

ارتباطات تجاری

از آنجایی که روابط ایران و چین بسیار نزدیک است، این کشور یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری تجار ایرانی است. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید توانایی صحبت کردن و درک زبان چینی را داشته باشند تا بتوانند تجارت خود را گسترش دهند. به همین دلیل است که یادگیری زبان چینی نقش مهمی در تجارت دارد.

مهاجرت

یکی از دلایل مهم یادگیری زبان چینی برای افرادی است که قصد مهاجرت به چین یا کشورهای چینی زبان را دارند. قطعا تسلط بر این زبان برای برقراری ارتباط و رفع نیازهای روزانه شما ضروری است.

اطلاعات فرهنگی و قومیتی

افرادی که علاقه زیادی به یادگیری فرهنگ چینی دارند باید برای دریافت این اطلاعات به زبان چینی تسلط داشته باشند تا بتوانند به تنهایی فرهنگ‌های جالب و دیدنی این کشور را کشف کنند.

دوره آموزشی زبان چینی در آکادمی ایرانیان

یادگیری زبان چینی با روش‌های بنیادی و علمی مستلزم وجود پارامترهای مختلفی از جمله تجربه استاد، استفاده از تکنیک‌های به روز وغیره است که قطعا نمی‌توان مرکز آموزشی با این ویژگی‌ها را در همه شهرها پیدا کرد و بنابراین شرکت در دوره‌های آموزش زبان چینی بهترین راه برای یادگیری این زبان شیرین است زیرا امکان شرکت در آن و جلوگیری از اتلاف وقت برای همه وجود دارد. 

به منظور آموزش مقدماتی زبان چینی و با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای مهم در خصوص ارائه بهترین کیفیت آموزشی، آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان اقدام به طراحی این دوره‌های آموزشی زبان با ساده‌ترین روش‌های یادگیری نموده است. بنابراین همه افراد در هر کجای دنیا که هستند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و در نهایت تسلط لازم را به این زبان پیدا کنند.

ویژگی‌های آموزشگاه زبان چینی موسسه ایرانیان

برای اطمینان از کیفیت یک دوره آموزشی باید به ویژگی‌های سازنده آن توجه کرد. هر چه ویژگی‌های مثبت بیشتری داشته باشد، متمایزتر از سایر نهادها خواهد بود و در نهایت نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت. در ادامه به ویژگی‌های دوره آموزش زبان چینی در آکادمی ایرانیان می‌پردازیم: 

داشتن هدف مشخص

داشتن هدف در ابتدای کار بسیار مهم است. زمانی که یک دوره آموزشی در شرف شروع است، اهداف شرکت در آن باید به خوبی مشخص شود. دوره‌های طراحی شده در آکادمی ایرانیان همگی توسط کارشناسان حرفه‌ای آموزش زبان چینی تهیه شده است. بنابراین از ابتدا تا انتهای مسیر اهداف مشخص و دقیقی خواهند داشت.

پشتیبانی مستمر آموزشی و ایجاد ارتباط شفاف با مشاور

برقراری ارتباط واضح بین زبان آموز و آکادمی زبان ایرانیان بسیار مهم است. از این رو ایرانیان کلاس‌های زبان چینی خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که در پایان هر هفته جلسه‌ای به نام جلسه پشتیبانی برگزار می‌شود که زبان آموزان می‌توانند انتقادات و مشکلات خود را در این جلسه مطرح کنند.

استفاده از روش ‌های به روز

استفاده از روش‌های به روز در دوره آموزش زبان چینی مهم است. از آنجایی که این زبان پیچیدگی‌های زیادی دارد، در صورت عدم ارائه آسان‌ترین روش‌های آموزشی، امکان کناره گیری زبان آموزان از ادامه روند یادگیری وجود دارد. آکادمی زبان ایرانیان با استفاده از روش‌های نوین آموزشی توانسته است روند یادگیری زبان چینی را برای اکثر دانش آموزان خود آسان کند.

استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای

تجربه اساتید زبان چینی در نحوه ارائه مطالب آموزشی این زبان بسیار تاثیرگذار است. معلمان زبان چینی در ایرانیان دارای سوابق آموزشی درخشان و مدارک بین المللی هستند که توسط برترین کارشناسان زبان چینی در ایرانیان تایید شده است.

دوره ‌های مختلف زبان چینی در ایرانیان

هر فردی از یادگیری زبان چینی هدف خاصی دارد. از طرفی هر هدفی مسیر متفاوتی دارد و این مسیرها در دوره‌های آموزشی متفاوتی تعریف می‌شوند. آکادمی ایرانیان دوره‌های مختلفی را طراحی کرده است که هر کدام به هدف خاصی منتهی می‌شود تا راه را برای فراگیران هموار کند. 

در این دوره‌ها آموزش‌های ارائه شده با یکدیگر متفاوت بوده و مهارت‌های خاصی را به زبان آموز منتقل می‌کند. زبان آموز برای رسیدن به هدف مورد نظر باید در انتخاب رشته زبان چینی خود دقت لازم را داشته باشد که این امر با کمک مشاوران ایرانیان به راحتی قابل انجام است.

به عبارت دیگر، آکادمی ایرانیان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به زبان آموزان کمک کند تا دوره مناسب خود را انتخاب کنند و گام‌های بلندی در این مسیر بردارند تا در نهایت به هدف خود نزدیک شوند.

تقویت چهار مهارت در آموزش زبان چینی

یادگیری زبان چینی اصول و قواعدی دارد که اگر بر اساس آنها انجام شود در نهایت نتایج مثبتی ایجاد می‌شود. یکی از این اصول مهم و مهم تقویت مهارت‌های چهارگانه زبان چینی است که همگی به نوعی بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند. اگر در تقویت یکی از این چهار مهارت اختلال ایجاد شود، قطعا در سایر مهارت‌ها مشکل ایجاد می‌شود. بنابراین اساتید و کارشناسان آموزش زبان چینی آکادمی ایرانیان منابع آموزشی را در دوره به گونه‌ای ارائه می‌کنند که هر چهار مهارت تقویت شود.

زمانی که زبان آموز به چهار مهارت مسلط شد، در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن به زبان چینی مشکلی وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که در آکادمی ایرانیان تاکید زیادی بر آموزش این چهار مهارت شده است.

سطوح مختلف یادگیری زبان چینی

افرادی که شروع به یادگیری زبان چینی می‌کنند لزوماً در سطح خاصی نیستند. برخی از آنها ممکن است در سطح ابتدایی، برخی در سطح متوسط یا پیشرفته باشند. بنابراین سطح هر زبان آموز متفاوت است و مطالب ارائه شده به او باید متفاوت باشد. در آکادمی زبان خارجی ایرانیان کلاس‌هایی برای همه زبان آموزان در سطوح مختلف وجود دارد. به منظور بررسی سطح زبان آموز قبل از تعیین کلاس، آزمونی به عنوان تعیین سطح برگزار می‌شود که در آن هر چهار مهارت ارزیابی می‌شود. 

پس از مشخص شدن سطح زبان آموز، اعضای تیم ایرانیان تصمیم می‌گیرند که زبان آموز با توجه به هدف زبان آموز و سطح زبان چینی در کدام گروه قرار گیرد. به طور کلی شرایط برای تمامی افرادی که علاقه مند به یادگیری زبان چینی در آکادمی زبان ایرانیان هستند فراهم است.

کلاس زبان چینی برای چه کسانی مناسب است؟ 

برخی از دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط برای یک گروه از افراد مناسب باشند. به همین دلیل بقیه افراد نمی‌توانند در آن شرکت کنند اما دوره آموزش زبان چینی در آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان به گونه‌ای طراحی شده که برای تمامی افراد در سنین مختلف مناسب است. در واقع در آکادمی زبان ایرانیان هر زبان آموز در گروه مربوط به خود قرار می‌گیرد و مطالب مربوط به گروه سنی خود را دریافت می‌کند. به همین دلیل جای نگرانی بابت سن نیست چرا که آکادمی زبان ایرانیان طراحی‌های منحصر به فردی را برای تمامی سنین ایجاد کرده است تا همه بتوانند از کلاس زبان چینی بهره مند شوند. 

برگزاری دوره‌های آموزش زبان چینی ایرانیان بر روی بستر اختصاصی موسسه و زیر نظر کارشناسان آموزشی این امکان را برای تمامی افراد در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است تا به راحتی در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

منابع کلاس آموزش زبان چینی در ایرانیان

استفاده از منابع آموزشی با کیفیت و قابل اعتماد بسیار مهم است. به همین دلیل کارشناسان آکادمی ایرانیان برای جمع آوری بهترین منابع به این نکته توجه ویژه‌ای دارند. در مواقعی که منابع با کیفیت برای یک موضوع یا مهارت یافت نمی‌شود، کارشناسان ایرانیان تصمیم می‌گیرند مطالبی را تحت عنوان جزوات بنویسند و جمع آوری کنند. به همین دلیل است که همیشه بهترین منابع در مجموعه آموزشی زبان چینی ایرانیان در اصفهان ارائه می‌شود و همین امر باعث می‌شود به نتیجه مطلوب برسید.

ناگفته نماند که برای تقویت مهارت‌های چهارگانه به غیر از کتاب از منابع دیگری مانند پادکست، ویدئوهای کوتاه و … استفاده می‌شود که همه این منابع با توجه به دوره و سن زبان آموزان انتخاب می‌شوند.

هزینه یادگیری زبان چینی در موسسه زبان ایرانیان

یکی از موارد مهم برای زبان آموزان هنگام ثبت نام هزینه کلاس‌های آموزشی است. هزینه دوره و کلاس زبان چینی با توجه به پارامترهای خاصی تعیین می‌شود. برای مثال تجربه استاد، تعداد کل ساعت کلاس، منابع استفاده شده و … در تعیین هزینه کلاس‌ها و دوره‌ها تاثیرگذار است.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها و کلاس‌های ارائه شده در ایرانیان با اعضای تیم تماس بگیرید تا هزینه دوره را با مشخصات دقیق در اختیار شما قرار دهند.