آموزش زبان کره‌ای در اصفهان از پایه تا پیشرفته

آموزش زبان کره‌ای در اصفهان

یادگیری زبانی مانند کره‌ای فرآیند جالبی است و هر مرحله از آن می‌تواند بسیار مفید باشد. اما زمان طلاست و در حالی که همه ما دوست داریم زمان نامحدودی برای بهبود مهارت‌های زبانی خود داشته باشیم، حقیقت این است که زمان کمی در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما برای یادگیری زبان وجود دارد.

اما، یک بار و برای همیشه، بیایید مدتی را به زبان کره‌ای اختصاص دهیم تا برای سفر به ساحل Ggotji در تعطیلات یا سفر کاری بعدی خود آماده شویم.

یادگیری زبان کره‌ای چقدر طول می‌کشد؟ 

این اولین سوالی است که همه علاقه‌مندان به زبان می‌پرسند که متاسفانه پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. یادگیری زبان فرآیند پیچیده‌ای است که به دلیل عوامل مختلفی برای هر فرد متفاوت است. بیایید نگاهی به این عوامل پیچیده و چگونگی تأثیر آنها بر سرعت یادگیری زبان کره‌ای بیندازیم:

تجربیات زبان آموزی قبلی شما

اگر قبلاً به یک زبان خارجی صحبت کرده‌اید یا دو زبانه بزرگ شده‌اید، یادگیری زبان کره‌ای احتمالاً زمان زیادی نسبت به افراد دیگر از شما نمی‌گیرد. همانطور که توسط چندین مطالعه زبانی نشان داده شده است، یادگیری زبان سوم برای افراد دو زبانه آسان‌تر است، زیرا آنها به طور طبیعی به یادگیری زبان‌های مختلف عادت دارند. تسلط بر یک زبان به یادگیری زبان دیگر کمک می‌کند. اگر به چندین زبان مسلط نیستید، نگران نباشید.

یکی از اولین گام‌ها در یادگیری یک زبان این است که کمی در مورد هرچه که یک زبان را ایجاد می‌کند و جنبه‌های زبانی آن زبان یاد بگیریم. اگر قبلاً تجربه یادگیری گرامر یک زبان خارجی، به خاطر سپردن واژگان، گوش دادن به صداها و نگاه کردن به حروف مختلف را داشته‌اید، ذهن شما می‌داند که هنگام مواجهه با یک زبان جدید چه انتظاری از شما دارد. این به هیچ وجه تعجب آور نیست، برعکس، یادگیری زبان آسان‌تر و سریعتر می‌شود. آشنایی با زبان‌های مختلف به خصوص اگر یکی از آنها زبانی باشد که می‌خواهید یاد بگیرید، می‌تواند روند یادگیری را تسریع کند.

زبانی که در حال یادگیری آن هستید

اگرچه زبان کره‌ای یکی از دشوارترین زبان‌ها برای تسلط به انگلیسی زبانان در نظر گرفته می‌شود، اما این زبان شگفت انگیز عملاً کلماتی را از انگلیسی به عاریت گرفته است. این کلمات می‌توانند در زمان یادگیری برخی از لغات کره‌ای صرفه جویی کنند.

اینجاست که Konglish وارد می‌شود. Konglish یا انگلیسی به سبک کره‌ای، استفاده از کلمات انگلیسی در قالب کره‌ای است. این کلمات از ترکیب کلمات انگلیسی و کره‌ای ساخته شده‌اند. با این کلمات برخی از لغات کره‌ای را سریعتر و راحت تر یاد خواهید گرفت.

چگونگی فرایند یادگیری شما

نحوه مطالعه شما نیز نقش مهمی در سرعت یادگیری زبان کره‌ای دارد. اگر یادگیری زبان شما محدود به نشستن در کلاس‌های زبان باشد، احتمالا یادگیری زبان کمی بیشتر طول می‌کشد.

البته، اگر وقت خود را صرف یادگیری زبان کره‌ای در خارج از کلاس کنید، زمان بسیار کمتری برای مطالعه خواهید داشت. خواندن کتاب‌های الکترونیکی، گوش دادن به رادیو و کتاب‌های صوتی، تماشای فیلم و سفر به کره می‌تواند این روند را تسریع کند.

زمانی که به مطالعه اختصاص می‌دهید

مدت زمان یادگیری زبان کره‌ای بستگی به این دارد که چند هفته و چند روز در ماه را به یادگیری اختصاص دهید. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که یک ساعت در روز را به یادگیری زبان اختصاص می‌دهند (خواه یادگیری گرامر، حفظ کردن لغات، تماشای فیلم یا خواندن کتاب) بسیار سریع‌تر از افرادی که فقط در کلاس هفتگی زبان شرکت می‌کنند، یاد می‌گیرند.

برای یادگیری زبان کره ‌ای برنامه زمانی را دنبال کنید

تعامل پیچیده همه عواملی که در بخش قبل ذکر کردیم، زمان لازم برای یادگیری زبان کره‌ای را تعیین می‌کند. با این حال، تنها دانستن این عوامل کافی نیست. شما باید یک برنامه زمانی داشته باشید و با اعداد راهنمایی شوید تا بفهمید یادگیری زبان چقدر طول می‌کشد.

خوشبختانه، بررسی‌های مختلفی وجود دارد که همین موضوع را به ما می‌گوید. اما در همان ابتدا یک سلب مسئولیت وجود دارد، زیرا در بسیاری از این مطالعات، مسلط بودن به یک زبان معیاری است که تصمیم می‌گیرد آیا آن زبان را یاد گرفته‌اید یا نه. همانطور که می‌دانید، برای صحبت کردن به یک زبان خارجی یا برقراری ارتباط راحت با دیگران، لازم نیست خیلی مسلط باشید. سطح متوسط ​​نیز نقطه شروعی برای زبان کره‌ای است.

با در نظر گرفتن این موضوع، به یاد داشته باشید که خیلی زودتر از اینکه بتوانید به زبان کره‌ای مسلط شوید، می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

ساعات مورد نیاز برای مطالعه هدفمند زبان کره‌ای

برآوردهای واقع بینانه در زمینه زبان شناسی تعداد ساعت‌های لازم برای یادگیری زبان کره‌ای را بررسی کرده است. به عنوان مثال، چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان‌ها از چارچوب ساعت‌های یادگیری هدفمند برای اندازه گیری کل زمان تدریس مورد نیاز برای رسیدن به سطح B2 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود دانش آموزان به ازای هر ساعت آموزش، دو ساعت به خودآموزی اختصاص دهند. در نهایت این زمان کل بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ ساعت است.

بیایید به چند سناریو مختلف نگاه کنیم: 

  • یک درس زبان کره‌ای ۳ ساعته در هفته به مدت ۸ هفته به اضافه یک تکلیف هفتگی (۱ ساعت) به اضافه تمرین مستقل از هر نوع (۲ ساعت) که ۳ بار در سال است. در نتیجه شما به ۲۵ تا ۳۰ دوره نیاز دارید. با ۳ دوره در سال، ۸.۳ تا ۱۰ سال طول می‌کشد تا به سطح متوسط ​​برسید.
  • یک سال مطالعه کره‌ای در مدرسه: (۴ ساعت در هفته + ۲ ساعت تکلیف + ۲ ساعت تمرین مستقل * ۱۲ هفته * ۲ ترم). برای رسیدن به سطح متوسط ​​بین ۵ تا ۶.۲۵ سال طول می‌کشد.
  • مطالعه مستقل اختصاصی (۱ ساعت در روز). حدود ۳ سال طول می‌کشد تا به سطح متوسط ​​کره‌ای برسید.
  • درگیری مستمر و فعال (۸ ساعت در روز). رسیدن به سطح متوسط ​​حدود ۳ ماه طول می‌کشد.

با این حال، این تخمین فاکتورهای زیادی را در نظر نمی‌گیرد و باز هم روش کاملا دقیقی برای تعیین مدت زمان لازم برای یادگیری زبان کره‌ای وجود ندارد.

روش یادگیری صحیح زبان کره ‌ای چقدر مهم است؟ 

روش صحیح یادگیری زبان به یادگیری تدریجی و منظم بودن کمک می‌کند. روش درست روشی است که دارای برنامه درسی منظم و با دقت طراحی شده باشد و کلمات پیچیده، ساختارها و اصطلاحات جدید را به صورت روزانه معرفی کند. هدف این است که بتوانید از زمان خود برای مطالعه مطالب جدید استفاده کرده و پایه خوبی برای یادگیری نکات بعدی در آینده ایجاد کنید.

چگونه راه درست برای یادگیری زبان کره ای را پیدا کنیم؟ 

برنامه‌های درسی را دنبال کنید و قبل از رفتن به درس بعدی، مطالب قبلی را به طور کامل یاد بگیرید. هدف به دست أوردن و کسب دانش جدید است نه یادگیری منفعلانه. اینکه بتوانید معنی و ایده خود را به زبان کره‌ای بیان کنید بسیار بهتر از درک آنچه گفته می‌شود است. به یاد داشته باشید که هدف از یادگیری زبان، توانایی برقراری ارتباط است! همچنین باید منظم باشید. هر روز حداقل ۲۰ دقیقه روی یک درس یا موضوع جدید تمرکز کنید. یادگیری زبان کره‌ای در جلسات کوتاه اما منظم بسیار بهتر از اختصاص دو ساعت کامل در هفته به مطالعه است.

نکته دیگر این است که یادداشت بردارید و آنها را مرور کنید. همیشه نکات جدید زبان کره‌ای وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. پس حتماً برای حفظ کردن آنها وقت بگذارید و سپس آنچه را که حفظ کرده‌اید مرور کنید.

آموزش زبان کره‌ای در اصفهان با آموزشگاه زبان ایرانیان

مرکز زبان ایرانیان با ارائه بالاترین سطح کیفیت و ارائه دوره‌های زبان کره‌ای به عنوان بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای در اصفهان برای یادگیری زبان کره‌ای به شما کمک می‌کند. در آموزشگاه ایرانیان روش‌های یادگیری زبان کره‌ای بر اساس استانداردهای روز دنیا خواهد بود و در کنار تلاش خود در کمترین زمان به هدف مورد نظر می‌رسید.