آموزش زبان ایتالیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته

یادگیری زبان ایتالیایی یکی از آن مهارت‌هایی محسوب می‌شود که هر کسی را که عاشق ایتالیا و فرهنگ ایتالیایی است وسوسه می‌کند. فرقی نمی‌کند قصد تحصیل در ایتالیا شما را به یادگیری این زبان شیرین برانگیخت یا صرفا با خوردن یک بشقاب پاستا به این نتیجه رسیدید! مزایای زبان ایتالیایی آنقدر زیاد است که در نهایت شما را عاشق آن می‌کند.

این زبان با سادگی و ملودی خود به یکی از رمانتیک ترین زبان‌های دنیا تبدیل شده است. چینش کلمات با صدا و بی صدا در زبان ایتالیایی به گونه‌ای است که حتی صحبت کردن روزانه نیز به زیبایی آواز خواندن خواهد بود. خوشبختانه گرامر واضح و دیکته بی تکلف ایتالیایی را به زبانی راحت و روان تبدیل کرده است که جذابیت یادگیری آن را دوچندان می‌کند.

مزایای یادگیری زبان ایتالیایی

ایتالیا به عنوان وارث امپراتوری روم، نقش برجسته‌ای در ترویج فرهنگ و هنر جهانی داشته است. شاید ذکر این نکته کافی باشد که رنسانس اروپا در قرن چهاردهم از شهر فلورانس ایتالیا آغاز شد که در نهایت به آغاز فصل جدیدی در تاریخ هنر و فرهنگ معاصر انجامید. همین مقدمه کوتاه برای درک ارزش یادگیری ایتالیایی به عنوان یکی از کهن‌ترین زبان‌های جهان کافی است.

علاوه بر تاریخ باستانی این زبان، جالب است بدانید که ۲۶ کشور جهان از جمله ایتالیا، سوئیس، سن مارینو، واتیکان وغیره به طور مستقیم و غیرمستقیم به زبان ایتالیایی صحبت می‌کنند. گسترش این زبان باعث شده است که تقریباً ۶۶ میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت کنند که آن را به بیستمین زبان زنده دنیا و چهارمین زبان محبوب دانشگاهی تبدیل کرده است.

آموزش زبان ایتالیایی در اصفهان از مقدماتی تا پیشرفته

انتخاب یک آکادمی معتبر برای یادگیری زبان ایتالیایی از پایه تا پیشرفته در بین صدها موسسه زبان کار ساده‌ای نیست. بنابراین گاهی زبان آموزان مسیر اشتباهی را در پیش می‌گیرند که باعث از دست دادن زمان می‌شود. یک آکادمی خوب را قطعا با ویژگی‌ها و اساتید حرفه‌ای آن می‌توان شناخت. 

موسسه زبان ایرانیان در اصفهان یکی از معدود موسسات آموزش زبان است که با ارائه بهترین خدمات آموزشی توانسته است تمامی افرادی که قصد یادگیری زبان ایتالیایی را در اقصی نقاط جهان دارند تحت پوشش خود قرار دهد و به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان ایتالیایی در اصفهان شناخته شود.

ویژگی ‌های دوره آموزش زبان ایتالیایی در موسسه زبان ایرانیان

هر چه دوره زبان ایتالیایی ویژگی‌های مثبت بیشتری داشته باشد، ارزش آن بیشتر است. در آکادمی ایرانیان طراحی دوره‌های زبان توسط کارشناسان زبان ایتالیایی و همچنین مدرسین زبان ایتالیایی انجام می‌شود. بنابراین ویژگی‌های مثبت زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.

اساتید مجرب و ماهر: 

انتقال اطلاعات اگر توسط اساتید مجرب انجام شود قطعا ارزش بیشتری دارد زیرا این اساتید تجربه بیشتری در نحوه انتقال دانش به زبان آموزان دارند. بنابراین در موسسه زبان ایرانیان تنها از اساتیدی استفاده می‌شود که تجربه و دانش بسیار بالایی داشته و جزو اساتید حرفه‌ای کشور محسوب می‌شوند.

استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌ های جدید: 

استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های جدید در فرآیند آموزش زبان آموزان از دیگر ویژگی‌های مثبت دوره زبان ایتالیایی ایرانیان است. قطعا یادگیری ایتالیایی از این طریق بسیار ساده‌تر از روش‌های قدیمی خواهد بود.

پشتیبانی مستمر: 

زمانی که یک تیم آموزشی بر برگزاری کلاس‌ها، نحوه تدریس و کیفیت آن نظارت داشته باشد، قطعا کیفیت آموزشی دوره زبان ایتالیایی افزایش می‌یابد. در آکادمی ایرانیان کارشناسان به عنوان پشتیبان برای دریافت انتقادات زبان آموزان و رفع مشکلات آنها حضور دارند و به مردم در جهت ارتقای خدمات آموزشی مشاوره می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های دوره آموزش زبان ایتالیایی آکادمی ایرانیان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • برگزاری کلاس‌های آنلاین با استفاده از بستر اختصاصی موسسه
  • استفاده از بهترین و مجرب‌ترین اساتید زبان مادری مقیم خارج از کشور
  • ماهیت مکالمه محور کلاس‌های آموزشی
  • متخصص برگزاری دوره‌های زبان برای کودکان و سالمندان
  • پشتیبانی و مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته
  • آزمون آنلاین سطح ۴ مهارت
  • نظارت تمام وقت بر کیفیت کلاس‌های آنلاین
  • برگزاری کلاس‌های آنلاین با کیفیتی چند برابر نسبت به کلاس‌های حضوری

دوره ‌های مختلف آموزش زبان ایتالیایی آکادمی ایرانیان

برای شرکت در کلاس زبان ایتالیایی ابتدا باید هدف خود را از شرکت در این کلاس‌ها مشخص کنید. در واقع دوره‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام اهداف خاصی را پوشش می‌دهند. افرادی که به دنبال بهبود زبان ایتالیایی خود بوده و افرادی که به دنبال دریافت مدرک برای آموزش این زبان هستند مسیری کاملا متفاوت دارند. بنابراین، هر فرد باید یک دوره خاص را برای اهداف خود انتخاب کند.

در آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان دوره‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای گروهی از افراد طراحی شده است. فراگیرانی که اطلاعات کاملی در مورد انتخاب رشته مناسب ندارند می‌توانند از کارشناسان گروه مشاوره دریافت کرده و در نتیجه در مسیر درست قرار گیرند.

در آکادمی ایرانیان دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود: 

  • دوره خصوصی زبان ایتالیایی
  • دوره گروهی زبان ایتالیایی
  • دوره فشرده زبان ایتالیایی

تمامی این دوره‌های آموزشی برای تمامی گروه‌های سنی از کودک گرفته تا نوجوان و بزرگسال و در نهایت سالمندان مناسب است.

تقویت چهار مهارت در آموزش زبان ایتالیایی

یکی از مواردی که در آموزش زبان ایتالیایی و حتی زبان‌های دیگر بسیار حائز اهمیت است، مهارت‌های چهارگانه زبان ایتالیایی است. تقویت چهار مهارت زبان ایتالیایی باید به صورت اصولی انجام شود. تمرکز تنها بر روی یکی از این چهار مهارت می‌تواند نقص‌هایی را در روند یادگیری و تسلط بر زبان ایتالیایی ایجاد کند. بنابراین برای تسلط کامل به زبان ایتالیایی باید هر چهار مهارت این زبان به طور کامل آموزش داده شود. روند آموزش زبان آموزان در کلاس آنلاین زبان ایتالیایی فلاریس به گونه‌ای است که هر چهار مهارت در کنار هم تقویت می‌شوند. زیرا هر مهارت مستقیماً با دیگری ارتباط دارد و می‌تواند بر یکدیگر تأثیر بگذارد.

هنگامی که فقط بر روی یک مهارت مانند مکالمه تمرکز می‌کنید، روند یادگیری بقیه مهارت‌ها که گوش دادن، نوشتن و خواندن هستند، مختل می‌شود. از طرفی در مهارت گفتاری، فرد باید بتواند حرف‌های طرف مقابل را بفهمد که به عنوان یک مهارت شنیداری تلقی می‌شود. اگر انسان این توانایی را نداشته باشد، قطعاً امکان برقراری رابطه وجود نخواهد داشت؛ بنابراین می‌توان گفت که هر چهار مهارت ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و در تقویت یکدیگر تأثیر می‌گذارند. برای هر یک از این مهارت‌ها، آکادمی زبان ایرانیان منابع اختصاص داده شده است تا زبان آموزان بتوانند تسلط خود را بر زبان ایتالیایی کامل کنند.

سطوح مختلف آموزش زبان ایتالیایی

تمامی افرادی که متقاضی یادگیری زبان ایتالیایی هستند سطح مشترکی ندارند، بنابراین برای دریافت اطلاعات آموزشی صحیح و مناسب باید در گروه‌ها و سطوح مناسب خود قرار گیرند. در آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان دوره‌های زبان ایتالیایی در سطوح مختلف برگزار می‌شود. به همین دلیل تمامی افراد در سنین و سطوح مختلف می‌توانند در کلاس‌های آنلاین زبان ایتالیایی شرکت کنند. زیرا به همه این افراد قبل از شرکت در کلاس‌ها سطحی اختصاص داده می‌شود و با دانش خود در سطح مناسبی قرار می‌گیرند.

کلاس زبان ایتالیایی در موسسه ایرانیان مناسب چه کسانی است؟ 

برخی افراد فکر می‌کنند که برای شرکت در کلاس‌های زبان ایتالیایی باید شرایط سنی خاصی را داشته باشند. در صورتی که در آکادمی ایرانیان محدودیت سنی برای یادگیری زبان ایتالیایی وجود ندارد و هر فردی با هر سنی می‌تواند در این دوره‌ها شرکت کند، زیرا برای هر یک از این افراد دوره ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانند در همان رده سنی یاد بگیرند و اجازه دهند همتایان خود رشد کنند.

حضور آنلاین برخی از این دوره‌های آموزشی این امکان را برای تمامی افراد از سراسر جهان فراهم کرده است تا به راحتی در این کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. بنابراین دوره آنلاین زبان ایتالیایی ایرانیان برای همه افراد در هر نقطه از جهان بدون در نظر گرفتن سنشان مناسب است. این دوره‌ها دارای سطح ویژه‌ای است که از مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود و افراد با هر سطح و سنی می‌توانند از خدمات آموزشی ایرانیان برای یادگیری زبان ایتالیایی استفاده کنند.

منابع کلاس زبان ایتالیایی ایرانیان

قطعا منابع آموزشی ارائه شده در هر دوره از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا می‌تواند بر کیفیت آموزش زبان ایتالیایی تاثیرگذار باشد. به همین دلیل است که اساتید باید در انتخاب منابع ارائه شده دقت بیشتری داشته باشند.

کارشناسان و اساتید زبان ایتالیایی آکادمی ایرانیان با انجام تحقیقات فراوان در این زمینه سعی در انتخاب بهترین منابع آموزشی برای زبان آموزان ایتالیایی دارند. نکته بسیار مهم این است که در صورت یافت نشدن منابع معتبر و با کیفیت، اساتید شروع به جمع آوری اطلاعات می‌کنند تا بهترین جزوات آموزشی را در اختیار زبان آموزان قرار دهند. ناگفته نماند که منابع انتخاب شده برای هر دوره و هر سطح کاملاً متفاوت است و انتخاب این منابع بر اساس سن، دانش و سایر ویژگی‌های فراگیران خواهد بود.

هزینه آموزش زبان ایتالیایی ایرانیان

انتخاب دوره زبان ایتالیایی برای زبان آموز به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها به هزینه کلاس‌های آموزشی مربوط می‌شود. در واقع هزینه کلاس‌ها بر اساس معیارهای خاصی مانند کل ساعت کلاس، دانش و تجربه معلم، سطح دوره وغیره تعیین می‌شود به همین دلیل ممکن است در مدارس مختلف شهریه‌ها متفاوت و متغیر باشد.

آکادمی ایرانیان تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و تعیین مقرون به صرفه‌ترین هزینه برای شرکت در دوره آموزش زبان ایتالیایی خود به کار گرفته است.

سخن پایانی

زبان ایتالیایی از زبان لاتین گرفته شده و تخمین زده می‌شود که ۶۰ درصد از کلمات در زبان انگلیسی از لاتین آمده است. بنابراین یادگیری ایتالیایی نه تنها یک مسیر دشوار است، بلکه به زبان انگلیسی شما نیز کمک می‌کند. جالب است بدانید با یادگیری زبان ایتالیایی مسیر درک زبان اسپانیایی، پرتغالی و فرانسوی را برای خود آسان می‌کنید. یک خبر خوب این است که این زبان‌ها علاوه بر شباهت‌های واژگانی، تقریباً سیستم دستوری یکسانی دارند. بنابراین، عملا، این زبان می‌تواند دروازه شما به دنیای چند زبانه باشد.

شناخت چندین زبان به افراد کمک می‌کند تا در عین گسترش مهارت‌های زبانی و شناختی خود به انتخاب‌های جذابی برای شرکت‌ها و کارفرمایان تبدیل شوند. زبان ایتالیایی به دلیل ملودی و رمانتیسم ذاتی خود گزینه‌ای جذاب برای شرکت‌های بین المللی به ویژه در زمینه مد، طراحی، غذا و نوشیدنی، فوتبال و اتومبیل است.