آموزش زبان اسپانیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته

زبان اسپانیایی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین زبان‌های جهان محسوب می‌شود که تقاضا برای یادگیری آن در بسیاری از کشورهای جهان همواره در حال افزایش است. شاید با شنیدن نام زبان اسپانیایی فکر کنید که این زبان فقط در اسپانیا کاربرد دارد، اما بهتر است بدانید که اکنون، زبان اول مردم بیست کشور جهان اسپانیایی است. همچنین در کشورهای بزرگ با مهاجران زیاد مانند آمریکا زبان اسپانیایی زبان دوم محسوب می‌شود.

مزیت زبان اسپانیایی این است که اگر تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید، یادگیری آن برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود زیرا شباهت‌های زیادی با انگلیسی دارد. حال اگر قصد یادگیری این زبان محبوب و جذاب را دارید و به دنبال بهترین‌ها در این زمینه هستید، در این مقاله یکی از بهترین دوره‌های زبان اسپانیایی در کشور را به شما معرفی می‌کنیم. 

آموزش زبان اسپانیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته 

یادگیری زبان جدید می‌تواند تاثیر زیادی در آینده افراد داشته باشد. به همین منظور موسسه ایرانیان به عنوان بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان اقدام به تدارک دوره‌های اختصاصی آموزش زبان اسپانیایی به صورت حضوری، خصوصی و آنلاین نموده است.

در طی این دوره جذاب، کتاب‌های تخصصی زبان اسپانیایی آموزش داده می‌شود. پس از تکمیل هر کتاب به دانش آموزان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. برای بهره مندی از آموزش زبان اسپانیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته اولین قدم شرکت در جلسه مشاوره و تعیین سطح خواهد بود. ناظر آموزشی با شرکت در این جلسه دید کلی از سطح زبان کودک و نوجوان پیدا کرده و بر اساس آن سطحی را که زبان آموز باید از آن شروع کند را انتخاب می‌کند.

نکته مثبت این دوره‌ها این است که می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در آن شرکت کنید. با وجود این امکان، هیچ گونه تداخلی بین برنامه‌های کلاس‌های مدرسه و کلاس‌های دانش آموزان وجود نخواهد داشت و دوری موسسه مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌کند.

اگر به دنبال زبان اسپانیایی با بهترین کیفیت به فرزندان خود هستید، موسسه ایرانیان بهترین گزینه است زیرا بهترین اساتید کشور با بیشترین تجربه این دوره‌ها را تدریس می‌کنند. انتخاب معلمان با برگزاری دوره‌های تربیت معلم انجام می‌شود و انتخاب نهایی با بیشترین وسواس همراه است تا کسانی که بیشترین صلاحیت‌ها را دارند به عنوان معلم در ایرانیان مشغول به کار شوند.

دوره آنلاین زبان اسپانیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته

نکته مهم در مورد محتوای دوره‌های آنلاین زبان اسپانیایی موسسه ایرانیان این است که تمامی کلاس‌های حضوری به صورت جلسات مجازی نیز تدریس می‌شود. دانش‌آموزان با ورود به سیستم پیشرفته‌ای که تمام استانداردهای یک بستر یادگیری را دارد، در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنند. شما می‌توانید هر شاخه‌ای را که دوست دارید برای کلاس‌های آنلاین انتخاب کرده و بدون نگرانی در مورد مسیر و رفت و آمد، شروع به یادگیری زبان اسپانیایی در آنها کنید.

کلاس‌های مجازی دوره اسپانیایی ایرانیان بر خلاف بسیاری از موسسات آموزشی کشور از پیش ضبط نشده و به صورت کاملا تعاملی برگزار می‌شود. این بدان معنی است که دانش آموزان می‌توانند مستقیماً با معلمان ارتباط برقرار کنند و هر زمان که بخواهند سؤالات خود را از آنها بپرسند. امکان روشن کردن وب کم در کلاس‌های آنلاین شرایط را به کلاس‌های حضوری نزدیک کرده و دانش آموزان بیشترین بهره را از آموزش ببرند.

اما ممکن است از خود بپرسید که یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی در آموزش زبان اسپانیایی به کودکان، کار گروهی و گفتگو با دانش آموزان دیگر است. در اینجا باید بگوییم که اصلا نگران نباشید زیرا در کلاس‌های آنلاین این امکان نیز وجود دارد که دانش آموزان در مواقع نیاز با یکدیگر صحبت کرده و به صورت گروهی کار کنند. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان گفت محتوای دوره‌های آنلاین هیچ کمبودی نسبت به کلاس‌های حضوری ندارد و می‌توانید با خیال راحت متقاضیان را در این کلاس‌ها ثبت نام کنید.

در دوره‌های آنلاین اسپانیایی، دانش آموزان هر چهار مهارت گوش دادن، نوشتن، خواندن و صحبت کردن را با تمرکز بر مکالمه آموزش می‌دهند. یکی از مزیت‌های کلاس‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری این است که می‌توانید تمامی مطالب آموزشی این کلاس‌ها را ضبط کرده و در صورت بروز مشکل در بخشی از درس مجدداً آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین، در طول دوره، معلمان ممکن است فایل‌هایی را در اختیار دانش آموزان قرار دهند که به آنها در پیشبرد اهداف یادگیری کمک می‌کند.

آموزش زبان اسپانیایی در اصفهان از پایه تا پیشرفته با کلاس ‌های خصوصی

یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان اسپانیایی این است که در این دوره‌ها نیازهای آموزشی هنرجویان به صورت انفرادی در نظر گرفته شده و بهترین کیفیت آموزشی به آنها ارائه می‌شود. در چنین کلاس‌هایی، هم معلمان و هم دانش آموزان می‌توانند اهداف آموزشی را بسیار انعطاف پذیرتر برنامه ریزی کنند.

مثلاً فرض کنید دانش آموزی در صحبت کردن مشکل دارد اما توانایی شنیداری او به سطح بسیار خوبی رسیده است. در این زمان زبان آموز و معلم می‌توانند توافق کنند که بیشتر وقت کلاس را صرف مکالمه و یادگیری لغات کرده تا فرد بتواند در زمینه مورد نظر به سطح مطلوب برسد. طبیعتاً در کلاس‌های گروهی که هشت یا نه دانش آموز با نیازهای مختلف حضور دارند، نمی‌توان چنین برنامه ریزی دقیقی داشت و همه افراد باید برنامه خاصی را دنبال کنند.

یکی دیگر از دلایل شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان اسپانیایی این است که سرعت آموزش متناسب با نیاز متقاضیان تنظیم می‌شود. در چنین کلاس‌هایی، معلم می‌تواند اطمینان حاصل کند که فرد در یک زمینه به مهارت کافی رسیده است و اکنون می‌تواند به مهارت بعدی برود. اما در کلاس‌های گروهی سرعت تدریس باید ثابت باشد تا تمامی موارد آموزشی در پایان ترم فرا گرفته شود.

حتی گاهی لازم است دانش آموز در زمینه خاصی منابع بیشتری داشته باشد و روی آن کار کند. شرکت در کلاس‌های خصوصی این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا منابع مورد نیاز خود را دریافت کنند. همچنین یکی از بزرگترین مزایای شرکت در کلاس‌های خصوصی زبان این است که زبان آموز می‌تواند هر سوالی که دارد بپرسد. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که نتوانید تمام سوالات خود را در کلاس‌های گروهی از استاد بپرسید و به همین دلیل احساس سردرگمی و عدم یادگیری داشته باشید. اما در کلاس‌های خصوصی اینطور نیست و می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید از معلمان خود سوال بپرسید.

اما یکی دیگر از نکات مثبت شرکت در کلاس‌های خصوصی به ویژه برای متقاضیان این است که این افراد می‌توانند بدون احساس خجالت صحبت کنند و اینکه آیا مورد قضاوت قرار خواهند گرفت یا خیر. شاید برخی از دانش آموزان در ابتدای یادگیری زبان اعتماد به نفس کافی برای صحبت با معلمان خود را نداشته باشند و صحبت کردن یکی از مهم‌ترین راه‌های یادگیری هر زبانی باشد. در کلاس‌های خصوصی این نگرانی وجود ندارد و افراد می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند بدون اینکه مورد قضاوت قرار بگیرند اشتباه کنند.

چرا باید اسپانیایی را آموزش ببینید؟ 

در ادامه به چندین مزیت یادگیری زبان اسپانیایی می‌پردازیم که دانستن آنها قطعا شما را به استفاده از آموزش دوره های اسپانیایی موسسه ایرانیان بیشتر از همیشه ترغیب می‌کند: 

می توانید به راحتی با افراد ۲۰ کشور در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید

اگر عاشق سفر هستید، اسپانیایی احتمالاً مهم‌ترین زبان برای یادگیری است. کشورهای اسپانیایی زبان بسیار زیبا و متنوع هستند، مناظر خیره کننده‌ای دارند و با سفر به آنها با فرهنگ‌های بسیار جالبی روبرو می‌شوید که فراموش نشدنی هستند. تعداد بسیار کمی از مردم این کشورها به زبان انگلیسی مسلط هستند و بر اساس شاخص‌های جهانی، در بین این بیست کشور، تعداد افراد مسلط به زبان انگلیسی در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارد، بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید مردم این کشورها را بشناسید و با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها چاره‌ای جز یادگیری زبان اسپانیایی نخواهید داشت.

اینکه بتوانید به هر یک از این کشورها سفر کرده و به تنهایی شرایط را مدیریت کنید یکی از بهترین دلایل برای یادگیری زبان اسپانیایی است. با یادگیری این زبان می‌توانید با اطمینان از هر مکانی که دوست دارید بازدید و بدون راهنمای تور یا همراهی با سایر گردشگران با هرکسی ارتباط برقرار کنید. این کار باعث می‌شود از تمام لحظات سفر خود لذت ببرید و از استرس و بلاتکلیفی دوری کنید. با استفاده از کلاس‌های زبان اسپانیایی موسسه ایرانیان در مکالمه آنقدر قوی می‌شوید که می‌توانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید.

همچنین اگر خودتان اسپانیایی بلد باشید در سفر به این کشورها پول بسیار کمتری خواهید پرداخت. علاوه بر صرفه جویی در هزینه راهنمایان تور و مترجمان، می‌توانید به تنهایی با مردم محلی حرف بزنید. از بازار میوه‌های محلی گرفته تا خرید سوغاتی، می‌توانید با یادگیری زبان اسپانیایی در هزینه خود صرفه جویی کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که در مهمانسراهای محلی و خانوادگی اقامت کنید و پول خود را برای رفتن به هتل‌های گران قیمت خرج نکنید.

فرصت ‌های شغلی بیشتر و بهتر با یادگیری اسپانیایی

در دنیایی که به سرعت در حال جهانی شدن است، بسیاری از شرکت‌های جهان در کشورهای در حال توسعه اسپانیایی زبان با سرعت زیادی در حال توسعه هستند و این باعث شده است که شرایط کاری بهتری برای شرکت‌ها در این کشورها نسبت به ایالات متحده، کانادا و بریتانیا ایجاد شود. همچنین، با افزایش تعداد اسپانیایی زبانان در سراسر جهان، کسب و کارهای بیشتری به مشتریان اسپانیایی زبان ارائه می‌دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم در سراسر جهان در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستند تا خود را از سایر جویندگان کار متمایز کنند و به شغل رویایی خود دست یابند. استفاده از دوره‌های زبان اسپانیایی موسسه ایرانیان شما را برای کار در کشورهای دیگر آماده می‌کند و هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

برخی از موقعیت‌های شغلی نیز وجود دارند که ممکن است نیازی به زبان اسپانیایی نداشته باشند، اما تسلط بر آن را می‌توان یک مزیت ویژه دانست. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در ایالات متحده پزشکی انجام دهید، اغلب با بیماران اسپانیایی زبان تعامل خواهید داشت. اگر بتوانید به خوبی با آنها صحبت کنید، پیشرفت چشمگیری در کار خود خواهید دید.

شرکت در کلاس‌های زبان اسپانیایی و استفاده از آموزش زبان اسپانیایی موسسه ایرانیان در اصفهان فرصت‌های شغلی متعددی را در بسیاری از کشورهای جهان برای شما به ارمغان می‌آورد. تصور کنید بتوانید در کشوری جذاب مانند اسپانیا یا مکزیک شغلی داشته باشید و دائماً بین کشورهای اسپانیایی زبان سفر کنید. یادگیری این زبان درهای شغلی جدیدی را به روی شما باز می‌کند که قبلاً هرگز به آن فکر نمی‌کردید.

اما اگر بخواهیم از مزایای شغلی یادگیری زبان اسپانیایی صحبت کنیم، ذکر شغل مترجمی در کشورهای اسپانیایی زبان الزامی است. کشورهای اسپانیایی زبان مقصد بسیاری از مهاجرانی است که به زبان خود تسلط ندارند و با یادگیری زبان اسپانیایی قادر خواهید بود به عنوان مترجم آنها را همراهی کنید و با کمک این حرفه درآمد زیادی کسب کنید. چه کسی بدش می‌آید اینگونه سفر و درآمد کسب کند؟ 

افزایش شانس مهاجرت تحصیلی به بسیاری از کشورها

امروزه بسیاری از کشورهای اسپانیایی زبان به مقصدی برای دانشجویانی تبدیل شده‌اند که با فرصت‌های تحصیلی به این کشورها مهاجرت می‌کنند. شرکت در دوره‌های آموزش زبان اسپانیایی و استفاده از دوره‌های موسسه ایرانیان در این زمینه تسلط شما بر زبان اسپانیایی را به حدی افزایش می‌دهد که امکان شرکت در هر آزمونی در کشورهای اسپانیایی زبان را خواهید داشت.

حتما می‌دانید که تعداد متقاضیان تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان مانند انگلستان، استرالیا و آمریکا بسیار زیاد است و شاید در این رقابت نتوانید به جایگاه علمی مورد نظر خود دست پیدا کنید. به همین دلیل می‌توانید شانس خود را در کشورهای اسپانیایی زبان امتحان کنید و با نامزدهای کمتری رقابت کنید. علاوه بر خود اسپانیا، تقریباً کشورهای بیشتری وجود دارد که می‌توانید با یادگیری زبان اسپانیایی در آنها تحصیل کنید.

سخن پایانی

زبان اسپانیایی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین زبان‌های جهان است. موسسه زبان ایرانیان در اصفهان به عنوان یکی از بهترین موسسات آموزش زبان کشور اقدام به تدارک دوره‌های اختصاصی آموزش زبان اسپانیایی به صورت حضوری، خصوصی و آنلاین نموده است و می‌توانید این زبان را از پایه تا پیشرفته در این موسسه بیاموزید.