چطور بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان را پیدا کنیم؟

اسپانیایی یکی از با ارزش‌ترین زبان‌های جهان است. این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل متحد است که ریشه در زبان بومی لاتین دارد. کشورهایی مانند شیلی، آرژانتین، کاستاریکا، گینه، پاناما، پرو، اسپانیا و … به این زبان صحبت می‌کنند که در برخی از آنها اسپانیایی زبان رسمی آنهاست و در برخی دیگر فقط به این زبان صحبت می‌کنند و زبان رسمی نیست. این زبان پس از زبان چینی دومین زبان پرگفتار در جهان است و زبان مادری حدود ۴۰۰ میلیون نفر در جهان اسپانیایی است، بنابراین یادگیری این زبان برای اکثر مردم ضروری خواهد بود.

یادگیری و آموزش زبان دوم یا چند زبان در هر صورت کار ساده‌ای نخواهد بود و نیاز به علاقه، تلاش و پشتکار فراوان دارد. برای این کار باید از روش‌های مناسب برای یادگیری استفاده کنید. همچنین شرکت در دوره‌های مختلف تاثیر زیادی در نحوه یادگیری شما دارد. هنگام انتخاب و ثبت نام در آموزشگاه زبان اسپانیایی باید دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در این قسمت به برخی از ویژگی‌هایی که این مدارس باید داشته باشند اشاره می‌کنیم. اگر قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارید حتما با ما همراه شوید.

چرا باید اسپانیایی یاد بگیریم؟ 

همانطور که گفته شد، زبان اسپانیایی زبان بسیاری از کشورهای جهان است، بنابراین یادگیری آن ضروری خواهد بود. علاوه بر این، یادگیری هر زبان جدید مزایای بسیاری دارد و باعث رشد و پیشرفت سریع افراد می‌شود. برای یادگیری زبان اسپانیایی ابتدا هدف و دلیل یادگیری آن را مشخص کنید. برای این کار باید اطلاعات زیادی در مورد این زبان داشته باشید. برای راحتی شما، در این بخش، دلایلی را ذکر می‌کنیم که به شما کمک می‌کند هدف خود را از یادگیری اسپانیایی تعیین کنید: 

  • با یادگیری این زبان می‌توانید در بسیاری از کشورها تحصیل کنید.
  • شما می‌توانید در شرکت‌های اسپانیایی زبان کار کنید.
  • به راحتی به اسپانیا مهاجرت کنید.
  • شما با فرهنگ و تاریخ کشورهایی که به این زبان صحبت می‌کنند آشنا می‌شوید.
  • شما به راحتی می‌توانید به کشورهای اسپانیایی زبان سفر کنید.
  • به عنوان مترجم شغلی پیدا کنید.

اهمیت یادگیری زبان اسپانیایی

هنگام یادگیری یک زبان جدید، لازم است فرد فواید و اهمیت تسلط بر آن را مشخص کند تا انگیزه بیشتری برای یادگیری داشته باشد. یادگیری زبان اسپانیایی دارای اهمیت زیادی است که می‌تواند آینده افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اسپانیایی پس از چینی دومین زبان پرگویش در جهان است. این زبان در مکزیک، آرژانتین، کوبا، پرو، کلمبیا، پاراگوئه، شیلی، اکوادور و اروگوئه استفاده می‌شود. زبان اسپانیایی روز به روز در کشورهای دیگر در حال گسترش بوده و همین امر یادگیری آن را بسیار مهم کرده است. افرادی که قصد مهاجرت و سفر به کشورهای اسپانیایی زبان را دارند باید تسلط خود را در این زمینه کامل کنند.

کسب و کارهای جهانی به افرادی که به زبان اسپانیایی مسلط باشند نیاز زیادی دارند تا بتوانند از طریق این افراد با شرکای اسپانیایی زبان خود ارتباط برقرار کنند. البته جدای از موارد ذکر شده، یادگیری زبان اسپانیایی اهمیت بیشتری دارد که به هدف زبان آموز بر می‌گردد.

بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی معتبر چه ویژگی ‌هایی باید داشته باشد؟ 

برای اینکه بتوانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی زبان اسپانیایی را یاد بگیرید، دوره‌هایی که در آن شرکت می‌کنید باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. تا حدودی می‌توان گفت که این زبان زبان سختی نیست و یادگیری آن چندان سخت نخواهد بود، بنابراین با شرکت در دوره‌های باکیفیت به راحتی می‌توانید این زبان را یاد بگیرید، اما اگر آموزشگاهی که در آن تحصیل می‌کنید کیفیت خوبی نداشته باشد، ممکن است این راه برای شما پیچیده و دردسرساز شود، بنابراین انتخاب آموزشگاه معتبر بسیار مهم است. در این قسمت به برخی از ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان اشاره می‌کنیم: 

استفاده از اساتید مجرب و باسواد

یکی از مهم‌ترین عواملی که زبان اسپانیایی را آسان می‌کند نحوه تدریس است. استاد می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف یادگیری را برای شما شیرین و لذت بخش کند. همچنین اگر اساتید بومی یا تحصیلکرده اسپانیا باشند، می‌توانید با لهجه اسپانیایی به بهترین شکل ممکن آشنا شوید.

قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب

بهتر است آموزشگاه باید در منطقه‌ای قرار گیرد که رفت و آمد در هر فصلی آسان باشد و مسیر آن به گونه‌ای باشد که با وسایل نقلیه مختلف بتوانید به آن برسید.

برگزاری دوره‌ های مختلف

آموزشگاه باید دوره‌های مختلفی را برای سطوح و سنین مختلف برگزار کند تا افراد با توجه به نیاز خود در کلاس مورد نظر شرکت کنند.

قیمت منصفانه

هزینه کلاس‌ها باید به گونه‌ای باشد که افراد زیادی بتوانند در آن شرکت کنند و هزینه‌ها با توجه به کیفیت کلاس‌ها تعیین شود.

از دیگری ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ارائه گواهی معتبر در پایان هر دوره
  • داشتن امکانات و تجهیزات به روز
  • استفاده از روش‌ها و منابع به روز
  • آماده سازی دانشجویان برای شرکت در آزمون بین المللی سفارت اسپانیا (DELE)

سیر تا پیاز آموزش زبان اسپانیایی در بهترین آموزشگاه ها

اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید این زبان را یاد بگیرید، بهتر است به یک موسسه معتبر که اسپانیایی آموزش می‌دهد مراجعه کنید.

موسسات و مراکز آموزشی معتبر با داشتن اساتید مجرب و با استفاده از روش‌های آموزشی به روز، زبان اسپانیایی را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهند و تا انتهای راه شما را همراهی می‌کنند. با شرکت در دوره‌های گروهی خصوصی، نیمه خصوصی، فشرده و فوق فشرده موسسه زبان ایرانیان و یا به صورت آنلاین می‌توانید زبان اسپانیایی را یاد بگیرید.

آموزش اسپانیایی شامل چه مواردی است؟ 

موسسات و مراکز آموزشی معتبر اغلب زبان اسپانیایی را با استفاده از روش تدریس کتاب sueña و با استفاده از کتاب اصلی، کتاب تمرین و سی دی‌های آموزشی در شش سطح از مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌دهند. در حال حاضر معتبرترین و جدیدترین کتاب آموزشی دنیا توسط موسسه Edimumen تهیه شده است. این کتاب شامل تمام استانداردهای بین المللی و مطابق با چارچوب مشترک اروپایی است.

آموزشگاه‌های معتبر ابتدا سطح زبان آموزان را تعیین می‌کنند و سپس با توجه به سطح زبان آموز دوره مربوطه را به او معرفی کرده و در آن دوره از فیلم‌های کمک آموزشی، کتاب داستان و اصطلاحات متناسب با آن سطح استفاده خواهند کرد. در این دوره‌ها از کتاب‌های کمک آموزشی مانند El vocabulario، USO، GBE و … در سطوح مختلف استفاده می‌شود.

دوره ‌های مختلف زبان اسپانیایی در موسسه زبان ایرانیان

هر فرد باید با توجه به هدف خود از یادگیری زبان اسپانیایی، دوره‌ای را که می‌خواهد زبان اسپانیایی را یاد بگیرد، انتخاب کند. دوره‌هایی که در آکادمی زبان ایرانیان برگزار می‌شود متفاوت بوده و هر کدام با توجه به اهداف متفاوت زبان آموزان طراحی شده است.

در صورتی که متقاضیان یادگیری این زبان برای شرکت در دوره مناسب خود با مشکل مواجه شدند می‌توانند با مشاوران آموزشی آکادمی ایرانیان تماس گرفته و از راهنمایی آنها استفاده کنند تا در نهایت بهترین دوره آموزشی را برای شروع یادگیری زبان اسپانیایی انتخاب کنند. هر زبان آموزی می‌تواند با ارائه اهداف خود به مشاوران تیم ایرانیان دوره مناسب را انتخاب کند.

در آکادمی ایرانیان دوره‌های مختلفی برای آموزش زبان اسپانیایی وجود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود: 

  • دوره خصوصی زبان اسپانیایی
  • دوره گروهی زبان اسپانیایی
  • دوره فشرده زبان اسپانیایی

تمامی این دوره‌های آموزشی برای تمامی گروه‌های سنی از کودک گرفته تا نوجوان و بزرگسال و در نهایت سالمندان مناسب است.

تقویت چهار مهارت در آموزش زبان اسپانیایی

برای تسلط کامل به زبان اسپانیایی، باید دانش کافی از هر چهار مهارت این زبان را داشته باشید. چهار مهارت زبان اسپانیایی شامل صحبت کردن، خواندن، نوشتن و شنیدن است که تقویت هر یک از این مهارت‌ها به طور غیرمستقیم بر بهبود دیگری تأثیر می‌گذارد. بهبود تنها یکی از این مهارت‌ها می‌تواند در سطح تسلط زبان آموز مشکل ایجاد کند. برای این منظور تقویت هر چهار مهارت و استفاده از تکنیک‌ها و آموزش‌های به روز برای همه آنها ضروری است.

دوره‌های آموزش زبان اسپانیایی در آکادمی زبان‌های خارجی ایرانیان به گونه‌ای تنظیم شده است که تمامی این مهارت‌ها را در کنار هم ارتقا داده و در نتیجه فرد به این زبان تسلط کامل خواهد داشت. کارشناسان آموزشی و اساتید ایرانیان معتقدند که هر چهار مهارت با یکدیگر مرتبط هستند و با تقویت هر یک، مهارت دیگر نیز تقویت می‌شود. بنابراین برای همه آنها تکنیک‌ها و روش‌هایی تعیین شده است که می‌تواند در تقویت مهارت‌های چهارگانه تأثیرگذار باشد.

سطوح مختلف یادگیری زبان اسپانیایی

مهم‌ترین قدم در یادگیری زبان اسپانیایی این است که در سطح مناسبی باشید. هر زبان آموز با توجه به سطح دانش اسپانیایی خود در سطحی قرار می‌گیرد که با آزمون تعیین سطح مشخص می‌شود. دوره‌های آموزشی اسپانیایی در آکادمی زبان ایرانیان دارای سطوح مختلفی برای همه افراد در گروه‌های مختلف است. سطح بندی دوره آموزشی اسپانیایی برای تمامی افراد در هر رده سنی از کودک گرفته تا نوجوان و بزرگسال و در نهایت برای افراد مسن از سطح مبتدی تا پیشرفته خواهد بود و لذا تمامی افراد با هر سطح و سنی می‌توانند به راحتی در این دوره‌ها شرکت کنند.

کلاس زبان اسپانیایی ایرانیان برای چه کسانی مناسب است؟ 

یادگیری یک زبان جدید به ویژه اسپانیایی در دنیای امروز بسیار مهم است. از آنجایی که اسپانیایی زبان دوم ایالات متحده محسوب می‌شود، ارزش و اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برخی افراد فکر می‌کنند که برای یادگیری این زبان باید سن و شرایط خاصی داشته باشند زیرا تسلط بر این زبان کمی سخت است. در صورتی که یادگیری این زبان ربطی به شرایط سنی افراد ندارد زیرا آکادمی زبان ایرانیان دوره‌های آموزشی خود را برای هر سنی طراحی کرده است. بنابراین تمامی افراد در گروه‌های سنی مختلف از خردسال تا کودک، نوجوان، بزرگسال و سالمند می‌توانند در این دوره آنلاین زبان اسپانیایی شرکت کنند.

سخن پایانی

در این مقاله اهمیت یادگیری زبان اسپانیایی را توضیح دادیم. موسسات و مدارس مختلف اسپانیایی تدریس می‌کنند. می‌توانید به موسسه ایرانیان مراجعه کرده و از شرایط دوره‌ها اطلاعات جامعی کسب کنید. همچنین در همین راستا مرکز زبان ایرانیان دوره‌های بسیار کاربردی متناسب با اهداف شما را با بهره‌مندی از مجرب‌ترین اساتید و با توجه به ساختاری کاملا مدرن و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. با تماس با شعب آموزشگاه زبان ایرانیان می‌توانید اطلاعات جامعی کسب کنید.