نکاتی برای انتخاب آموزشگاه زبان کره‌ای در اصفهان

بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای در اصفهان

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها در شرق آسیا زبان کره‌ای است. کشور کره در چند سال اخیر توانسته با موسیقی و فیلم توجه جهانیان را به خود جلب کند و به همین دلیل افراد زیادی علاقه‌مند به یادگیری این زبان هستند. کره همواره یکی از کشورهای توسعه یافته و مهم در زمینه‌های مختلف صنعتی بوده است و افراد و شرکت‌های زیادی برای برقراری ارتباط بهتر با آنها نیاز به یادگیری زبان کره‌ای دارند.

سفر و گردشگری به کره نیز بسیار پرطرفدار است و فعالیت در زمینه‌های مختلف گردشگری می‌تواند با یادگیری زبان کره‌ای فرصت‌های خوبی را در اختیار افراد قرار دهد. همچنین تعداد افرادی که می‌توانند به خوبی به این زبان صحبت کنند بسیار کم است، بنابراین یادگیری این زبان شما را در موقعیت ویژه‌ای قرار می‌دهد تا یک پیشرفت شغلی و تجاری عالی داشته باشید.

نکات مهم در مورد انتخاب بهترین آموزشگاه زبان کره‌ای

در این راستا یک سری مسائل و ویژگی‌های اساسی و مهم وجود دارد که هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم و برای هر کدام توضیح مختصری ارائه کرده‌ایم تا در نهایت بتوانید آموزشگاه مناسبی را برای یادگیری زبان کره‌ای انتخاب کنید:

پیشینه آموزشگاه زبان

یکی از مواردی که زبان آموزان همیشه به آن توجه می‌کنند تا بتوانند مدرسه مورد نظر خود را از بین آموزشگاه‌های زبان انتخاب کنند، پیشینه و سابقه آموزشگاه است. اگرچه این موضوع می‌تواند بسیار مهم باشد اما بهتر است وزنه سنگینی به آن اختصاص ندهیم.

بسیاری از مدارس با سابقه کوتاه نیز تمایل دارند با مدارس با سابقه بیشتر رقابت کنند و در شرایط بهتر خدمات خوبی ارائه دهند و جذابیت بیشتری را برای زبان آموزان فراهم می‌کنند و حتی در مقایسه با مدرسه‌ای با سابقه بیشتر، عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت. اما این موضوع مختص همه مدارس نیست و موارد دیگر باید مورد توجه قرار گیرد.

محل آموزشگاه زبان کره‌ای

قطعا مکان مدرسه یکی از اساسی‌ترین موارد برای انتخاب مدرسه است که در برخی مواقع می‌تواند حتی از تاریخچه آن نیز مهم‌تر باشد زیرا باید بتوانید زمان لازم را برای رفتن به مدرسه فراهم کنید. 

اساتید آموزشگاه زبان

مدرس زبان از دیگر معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان کره‌ای است. اگر به سوابق و نظرات سایرینی که در آن مدرسه تحصیل کرده‌اند دقت کرده و با کمی تحقیق بیشتر می‌توانید این موضوع را به خوبی مشخص کنید. در نتیجه می‌توانید افکار خود را در مورد معلمان یک مدرسه و کیفیت ارائه و آموزش آنها جمع آوری کنید. نیروی انسانی یک مدرسه بسیار مهم است و یک مدیریت قوی این را به خوبی می‌داند و قطعا اساتید مستعد و متعهد را برای ارتقای این موضوع جذب خواهد کرد.

امکانات آموزشی

امکاناتی که یک مدرسه برای ارائه خدمات آموزشی از آن استفاده می‌کند نیز می‌تواند به عنوان معیار ارزشیابی مورد استفاده قرار گیرد، اگرچه امروزه اکثر مدارس دارای حداقل امکانات آموزشی برای این موضوع هستند، اما این موضوع می‌تواند به شما در انتخاب آموزشگاه کمک کند، مانند محیط کلاس‌ها و فضای آنها و سیستم‌های مورد استفاده در آموزشگاه.

روش تدریس

روش تدریس را باید از اساسی‌ترین عامل انتخاب آموزشگاه مناسب دانست. آشنایی اساتید با روش‌های نوین و استفاده از وسایل کمک آموزشی برای بهبود یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی در کیفیت آموزش و سرعت یادگیری دانشجویان خواهد داشت. البته داشتن روش‌های تدریس متفاوت نیز از این جهت حائز اهمیت است که زبان آموزان ویژگی‌های متفاوتی دارند و باید بر اساس شرایط آنها روش مناسب انتخاب شود.

منابع آموزشی به روز و کاربردی

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا مطرح شد، برای اینکه آموزش در سطح مطلوبی قرار گیرد، لازم است منابع مورد استفاده نیز به روز بوده و بر اساس نیاز زبان آموزان انتخاب شوند. این موضوع نیاز به کادر آموزشی خوب و قوی دارد که بتوانند بر اساس تجربه و دانش خود این موضوع را تشخیص دهند و بتوانند برای این موضوع تصمیم گیری کنند.

مدیریت و کارکنان آموزشگاه زبان کره‌ای

یک آموزشگاه زبان کره‌ای خوب بدون داشتن مدیریت حرفه‌ای و قوی و کادری متعهد و کارآمد نمی‌تواند کارایی مناسبی داشته باشد و در بین مدارس دیگر متمایز باشد، در نتیجه وجود تیم مدیریتی مناسب و همچنین کارکنان متعهد و با اخلاق، مدرسه را قادر به ارائه می‌کند. این موضوع را می‌توان از بازخورد زبان آموزان و نتایج به دست آمده در طول سال‌های فعالیت آموزشگاه فهمید.

چرا باید زبان کره ‌ای یاد بگیریم؟ 

از آنجایی که بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند تحصیل یا مهاجرت قصد یادگیری زبان کره‌ای را دارند، باید برای یادگیری این زبان تلاش و انگیزه داشته باشند. امروزه بسیاری از ایرانیان علاقه مند به یادگیری زبان کره‌ای هستند. یادگیری هر زبانی غیر از زبان مادری می‌تواند ذهن را آماده کند و چالش برانگیز باشد. یادگیری زبان کره‌ای می‌تواند بسیار جالب و شیرین باشد. یادگیری این زبان مزایایی نیز دارد. برای مثال با یادگیری این زبان می‌توانید با سفر به کره به راحتی کره‌ای صحبت کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم آنها بیشتر آشنا شوید.

منابع مورد استفاده در زبان کره‌ای

هیچ منبع معتبر و قطعی برای یادگیری زبان کره‌ای وجود ندارد. بسیاری از این منابع به صورت آنلاین و در سایت‌های آموزشی در دسترس هستند. اما برای یادگیری یک سری کتاب کاربردی و کتاب کار وجود دارد که توصیه می‌شود از آنها استفاده کنید. کتاب Yonsei یکی از کتاب‌های کار برای درک عمیق‌تر و بهتر گرامر کره‌ای است. این کتاب‌ها با تمرکز بر گرامر کره‌ای به شما کمک می‌کنند تا این زبان را از نظر فنی یاد بگیرید و بر ساختار آن تسلط پیدا کنید. می‌توانید از کتاب سوگانگ برای مهارت‌های گفتاری و روان صحبت کردن استفاده کنید.

این سری از کتاب‌ها به تقویت دایره لغات و اعتماد به نفس و تمرکز بر مهارت‌های مکالمه کمک می‌کند. استفاده از فلش کارت یکی دیگر از راه‌های موثر برای یادگیری و به خاطر سپردن کلمات است. عضویت در انجمن‌های تبادل زبان نیز در مسیر یادگیری شما بسیار مفید و موثر خواهد بود. انجمن eXlogue یک انجمن تبادل زبان است که درس‌های خصوصی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و همچنین می‌توانید با کره‌ای‌های بومی ارتباط برقرار کرده و تبادل اطلاعات کنید. علاوه بر این، دو انجمن Speeky و Interpals وجود دارد که می‌توانید به راحتی با زبان آموزان و بومی‌های کره‌ای ارتباط برقرار کنید و با تبادل اطلاعات به دو زبان کره‌ای و فارسی زبان کره‌ای را یاد بگیرید و بهبود بخشید.

تدریس زبان کره ‌ای در آموزشگاه زبان ایرانیان

آموزشگاه زبان ایرانیان واقع در شهر اصفهان یکی از آموزشگاه‌های زبان معتبر با سابقه درخشان است که در کنار سایر آموزشگاه‌های استان اصفهان در زمینه آموزش زبان فعالیت می‌کند. این آموزشگاه با توجه به نیاز افراد و خدمات مورد نیاز آنها کلاس‌های آموزشی مختلفی را با برنامه ریزی منظم و منسجم برگزار می‌کند که بر اساس شرایط فعلی کلاس‌ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

آموزش آنلاین زبان آموزشگاه زبان ایرانیان بخش مهمی از آموزش زبان در این آموزشگاه بوده و دوره‌های تخصصی جهت آموزش آنلاین زبان برای اساتید برگزار می‌شود. استفاده از بهترین امکانات آموزشی به صورت حضوری و همچنین آنلاین با استفاده از بهترین بسترهای آموزشی، این آموزشگاه را به معتبرترین آموزشگاه زبان کره‌ای در اصفهان تبدیل کرده است. 

مشاوره رایگان و تعیین سطح، منابع به روز و معتبر، بهره‌مندی از اساتید مجرب با مدارک معتبر بین‌المللی و مدیریت حرفه‌ای و کادر آموزشی متعهد، این آموزشگاه را به عنوان یکی از آموزشگاه‌های معروف ایرانیان معرفی کرده است. این آموزشگاه همچنین دوره‌های آموزشی حرفه‌ای را برای معلمان برگزار می‌کند و خدمات دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهد.