حقایقی درباره آموزشگاه زبان فرانسوی در اصفهان

آموزش زبان فرانسه در اصفهان

فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، یکی از دو زبان کاری آن (به همراه انگلیسی) و زبان رسمی یا کاری بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی یا محلی از جمله اتحادیه اروپا است. زبان فرانسه یک زبان کاملاً آکادمیک است و امروزه نیز پس از انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به شمار می‌رود.

چرا باید زبان فرانسه یاد بگیریم؟ 

اگرچه یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم تا دهه گذشته نوعی مهارت محسوب می‌شد، اما امروزه امری بسیار بدیهی و اجباری است که دانستن آن تفاوت چندانی در کسب موقعیت‌های شغلی، اجتماعی و غیره ندارد، زیرا در دنیای امروز، افراد کمی مسلط هستند به زبان انگلیسی نیستند.

بنابراین در دنیای امروزی، یادگیری زبان سوم یک مهارت و یک نکته مثبت در زندگی حرفه‌ای یا شخصی شماست و می‌تواند تفاوت چشمگیری بین شما و افراد دیگر ایجاد کند. زبان فرانسه که دومین زبان پرطرفدار دنیاست (بعد از انگلیسی) می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای یادگیری باشد.

مراحل انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

در مرحله اول باید هدف خود را از یادگیری زبان فرانسه مشخص کنید. برای یادگیری زبان فرانسه دقیقا به دنبال چه چیزی هستید؟ توجه داشته باشید که هدف شما باید در راستای هدفی باشد که مدرسه دنبال می‌کند. 

به اساتید و تیم آموزشگاه زبان فرانسوی توجه کنید که چه افرادی با چه خصوصیاتی هستند. اگر واقعاً قصد یادگیری زبان فرانسه را دارید، پس به سراغ اساتیدی بروید که این جدیت را در خود دارند و شما را هدفمندتر می‌کنند.

همیشه به دنبال آموزش ارزان نباشید. یادگیری هر مهارت و حرفه‌ای مستلزم صرف هزینه است. اما این جمله به این معنا نیست که به هزینه‌های خود و مدرسه توجه نکنید. در عوض، از سبک تدریس آن موسسه زبان فرانسه اطمینان دارید.

قبل از تصمیم گیری نهایی سعی کنید با اساتید آموزشگاه صحبتی داشته باشید. در کلاس‌های زبان فرانسه شرکت کنید و با نحوه تدریس معلمان زبان فرانسه آشنا شوید. با مشاوران و کارشناسان آن آموزشگاه صحبت کنید و در نهایت تصمیم نهایی را بگیرید. آموزشگاه‌های زبان فرانسه باید به شما این اطمینان را بدهند که به اهداف آموزشی خود دست خواهید یافت و در نهایت به شما آرامش می‌دهند.

برنامه‌های آموزشی بهترین موسسات زبان فرانسه

سوالی که ممکن است برای بسیاری از علاقه‌مندان به زبان فرانسه پیش بیاید این است که چه آموزش‌هایی در بهترین آموزشگاه‌های زبان وجود دارد که آنها را به بهترین موسسات تبدیل می‌کند؟ آیا تفاوت زیادی بین روش‌های تدریس بهترین موسسات زبان فرانسه با سایر موسسات وجود دارد یا نمی‌توان آنها را از طریق یادگیری زبان فرانسه در خانه یاد گرفت؟ 

در پاسخ باید گفت که نحوه برنامه ریزی موسسات زبان فرانسه، نوع کتاب‌ها و محتوای آموزشی و همچنین علم و دانش اساتید با یکدیگر متفاوت است. برخی از اساتید زبان فرانسه که تسلط بالایی به مباحث دارند و زبان آموزان را برای آزمون آماده می‌کنند، هزینه‌های آموزشی به مراتب بیشتری را از مرکز کاریابی دریافت می‌کنند و تنها موسسات برتر می‌توانند آنها را استخدام کنند.

استفاده همزمان از تمامی مهارت‌های زبان فرانسه که شامل (خواندن)، (مکالمه)، (نوشتن)، (شنیدن)، در بهترین مراکز آموزش زبان فرانسه در تهران و شهرستان‌ها رایج است و کلاس‌های گرامر نیز به مزیت آنها می‌افزاید.

معمولاً در آموزشگاه‌های زبان فرانسه یک ناظر به عنوان رابط بین اساتید، محتوا و دانشجویان فعالیت می‌کند و به محض بروز مشکلات در هر دپارتمان، آن‌ها را برطرف خواهد کرد. همچنین اغلب با والدین دانش آموزان در ارتباط است و نقاط قوت و ضعف آنها را بیان می‌کند.

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

آشنایی با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه زبان فرانسه به شما کمک می‌کند آموزشگاه مورد نظر خود را بهتر انتخاب کنید و از یادگیری در آن لذت ببرید:

دوره‌های آموزشی مناسب

یکی از مسائلی که شما را برای رسیدن به یک نتیجه عالی تحت تاثیر قرار می‌دهد داشتن هدف درست است. داشتن هدف درست علاوه بر کسب نتیجه خوب، در انتخاب رشته متناسب با نیاز شما نیز موثر است. برای مثال اگر بنا به دلایلی مانند مهاجرت قصد یادگیری زبان فرانسه را در مدت زمان کمتری دارید می‌توانید از دوره‌های فشرده زبان فرانسه ایرانیان استفاده کنید. توجه داشته باشید که فریب مدارسی که تبلیغ می‌کنند در کمترین زمان ممکن به زبان‌های مختلف از جمله فرانسوی و انگلیسی تسلط پیدا می‌کنید را نخورید، زیرا یادگیری زبان جدیدی که هیچ اطلاعی از آن ندارید در زمان‌های استاندارد بهتر است و از طریق دوره‌های تخصصی فشرده انجام شود.

تدریس توسط اساتید مجرب

در سال‌های گذشته امکان بهره‌مندی از اساتید مجرب و برتر در تمامی شهرستان‌ها وجود نداشت و بسیاری از افراد از تدریس خوب این اساتید بی بهره بودند. با استفاده از کلاس‌های آنلاین زبان فرانسه ایرانیان می‌توانید این زبان را نزد بهترین اساتیدی که مسئولیت آموزش هزاران دانش آموز را بر عهده داشته‌اند بیاموزید.

مدیر موسسه

یکی از مسائلی که می‌تواند کیفیت مدرسه را تحت تاثیر قرار دهد نحوه مدیریت آن است. در واقع هر چه سیستم مدیریتی تجربه، دانش و تحصیلات بیشتری داشته باشد، رضایت شما از مدرسه بیشتر می‌شود، زیرا شروع و پایان ترم، میزان شهریه و زمان بندی کلاس‌ها همگی از اصول خاصی پیروی می‌کنند.

سیستم آموزشی مناسب

استفاده از سیستم آموزشی استاندارد در آموزشگاه زبان فرانسه ایرانیان به شما کمک می‌کند تا از زمانی که صرف یادگیری می‌کنید بیشترین بهره را ببرید. یک سیستم آموزشی مناسب و اصولی باید به گونه‌ای باشد که به طور همزمان مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتار و شنیدن شما را تقویت کند، زیرا برای خوب صحبت کردن و داشتن یک مکالمه قوی قطعا به مهارت شنیداری خوب نیاز خواهید داشت. یا اینکه برای خواندن خوب به مهارت‌های گفتاری خوب نیز نیاز دارید، به خصوص هنگام ارائه در کنفرانس‌ها. بنابراین همه این موارد به نوعی با هم گره خورده‌اند.

تعیین سطح زبان فرانسه

تعیین سطح پایه می‌تواند یکی از مهم‌ترین مراحلی باشد که یک مدرسه باید برای متقاضیان جدید خود فراهم کند، زیرا اگر متقاضی با افرادی که سطح بالاتری از او دارند هم کلاس باشد، مطمئناً دچار افت شدید خود می‌شود و اعتماد به نفس و انگیزه خود را برای مطالعه از دست می‌هد و برعکس اگر فردی که سطح بالاتری دارد مجبور باشد با افراد سطح پایین تر از او هم کلاس باشد، گیج می‌شود و ممکن است کلاس برای او بی ارزش شود.

بهترین کلاس‌های آنلاین زبان فرانسه

یکی از نگرانی‌هایی که در مورد یادگیری آنلاین زبان فرانسه وجود دارد این است که آیا کلاس‌های آنلاین فرانسه به اندازه کلاس‌های حضوری فرانسه موثر خواهد بود یا خیر؟ 

آموزش زبان جدید شامل چندین بعد است که شما در رأس این ابعاد قرار دارید، یعنی میزان تاثیری که در یادگیری یا افزایش پیشرفت خود خواهید داشت با ابعاد دیگر متفاوت خواهد بود. این میزان تلاش باید در طول آموزش از طریق کلاس‌های آنلاین زبان فرانسه افزایش یابد. البته کلاس‌های آنلاین زبان فرانسه ایرانیان با آموزش در شش سطح زبان (A1, A2, B1, B2, C1) و آموزش دروس جذاب و تعاملی سعی در تقویت هر چهار مهارت مورد نیاز شما دارد.

مزایای شرکت در کلاس‌‌های آموزشگاه زبان فرانسه ایرانیان

با بهره مندی از آموزش‌های آموزشگاه زبان فرانسه ایرانیان می‌توانید از مزایای فراوان این زبان مانند آشنایی با کشورهای مختلف دنیا و کشف موارد جدید و لذت بخش از معاشرت با آنها استفاده کنید. در واقع آموزشگاه زبان فرانسه ایرانیان این فرصت را به شما می‌دهد تا دنیای جدیدی را بشناسید.

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان ایرانیان باید به آن توجه کنید، انتخاب یک هدف مناسب و هیجان انگیز مانند سفر به کشورهای دیگر، مهاجرت، کسب موقعیت شغلی مناسب وغیره در آموزش این زبان است. بسیاری از افراد پس از شروع یادگیری مدتی پشیمان می‌شوند و زمان و هزینه‌ای را که در این زمینه صرف کرده‌اند تلف می‌کنند. اما داشتن هدف مناسب به شما کمک می‌کند حتی در مواقعی که خسته و بی حوصله هستید به تلاش خود ادامه دهید. از طرفی دانستن مزایای این زبان قطعا اهمیت انتخاب مدرسه مناسب را به شما یادآوری می‌کند.

یکی از مهم‌ترین تاثیرات یادگیری زبان جدید در کلاس‌های مختلف آموزشگاه زبان فرانسه ایرانیان افزایش اعتماد به نفس است. در واقع فرانسوی زبانی است که افراد محدودی به آن می‌روند، بنابراین دانستن زبانی که بخش زیادی از مردم از تسلط بر آن بهره‌ای ندارند می‌تواند به شما اعتماد به نفس بدهد. پرداخت هزینه برای یادگیری زبان‌های مختلف مانند فرانسوی در واقع یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود زیرا با تسلط بر زبان فرانسه می‌توانید فرصت‌های شغلی بین‌المللی برای خود ایجاد کنید. با یادگیری زبان فرانسه می‌توانید با خیال راحت به چندین کشور دنیا از جمله بلژیک، سوئیس، ماداگاسکار، روسیه و غیره سفر و به راحتی با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید و در مجالس مختلف شرکت کنید.