آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان

راه‌های زیادی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. اما قطعا بهترین راه که شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رساند، یادگیری این زبان با کمک آموزشگاه زبان آلمانی است. برای یادگیری زبان آلمانی در اصفهان آموزشگاه زبان آلمانی ایرانیان بهترین گزینه خواهد بود. برای انتخاب و شرکت در یک مرکز خوب ابتدا باید بدانیم یک آموزشگاه خوب برای آموزش زبان آلمانی چه ویژگی‌هایی دارد.

برای انتخاب آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟ 

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان این سوالات را در ذهن خود مرور کنید و به آنها پاسخ دهید: 

  • این مرکز بر اساس چه اصولی و با چه استانداردهایی کار می‌کند؟ امروزه مراکز زیادی وجود دارند که مدعی ارائه آموزش زبان آلمانی هستند، اما باید دید چه روش و مراجعی را مد نظر دارند.
  • آیا این منابع همان منابع استاندارد مورد تایید سفارت هستند؟ 
  • اگر در آلمان بودید، آیا دانشگاه‌ها یا مؤسسات از همین روش استفاده می‌کردند؟ 
  • برای ارائه و آموزش این متون از چه معلمانی استفاده می‌شود؟ 
  • آیا روش‌هایی با تجربیات شخصی ما را به رتبه‌های بالایی می‌رساند؟ 
  • آیا فقط ذکر چند نفر از این مرکز با دست و پا شکسته توانایی برقراری ارتباط را داشته‌اند کافی است؟ 
  • مدت زمان یادگیری در یک مرکز استاندارد چقدر خواهد بود؟ 
  • برای رسیدن به سطوح پیشرفته چقدر باید هزینه کرد؟ 
  • شروع کلاس ما از زمان ثبت نام چقدر طول می‌کشد؟ 

ممکن است از خیلی از مراکز پاسخ‌های ناامید کننده‌ای شنیده باشید. هزینه‌های بسیار بالا، مدت زمان بسیار طولانی، کلاس‌هایی که اغلب به حد نصاب نمی‌رسند و در نهایت فقط ترم یک یا ترم دو را برگزار می‌کنند.

ویژگی ‌های موسسه ایرانیان برای یادگیری زبان آلمانی به روشی آسان

آموزشگاه زبان آلمانی ویژگی‌های مهمی دارد که آن را به بهترین آکادمی زبان آلمانی تبدیل می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آموزشگاه داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش زبان آلمانی است. در واقع ایرانیان در این سال‌ها توانسته از بین تمامی اساتید، دوره‌ها، منابع آموزشی، تست‌ها وغیره از بهترین مطالب برای آموزش زبان آلمانی به شما و علاقه مندان به این زبان استفاده کند.

بهترین مدرسان زبان آلمانی در ایرانیان

اساتید زبان آلمانی در ایرانیان و حتی زبان‌های دیگر با تسلط بر مطالب، توانایی تدریس تمامی دوره‌های زبان آلمانی مانند دوره‌های فشرده، دوره‌های خصوصی زبان آلمانی و همچنین دوره‌های زبان آلمانی را دارند. پس از ثبت نام در ایرانیان، دیگر نگران نحوه آموزش زبان آلمانی توسط اساتید نباشید و مطمئن باشید که اگر هر روز بعد از آموزش در کلاس در منزل تمرین و تکرار کنید مطالب به طور کامل در ذهن شما باقی می‌ماند و در کمترین زمان به تسلط کافی خواهید رسید. در این صورت به راحتی می‌توانید در هر آزمون زبان آلمانی شرکت کنید و موفق شوید.

انجام تعیین دقیق سطح زبان آلمانی در پایان سطوح

اگر تا به حال زبان آلمانی را مطالعه نکرده‌اید و می‌خواهید از صفر شروع کنید، بهتر است این زبان را در ایرانیان یاد بگیرید تا از پایه آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای دریافت کنید. اما اگر مدتی زبان آلمانی را در مدرسه دیگری خوانده‌اید یا این زبان را مدت‌ها پیش در ایرانیان یاد گرفته‌اید و اکنون می‌خواهید ادامه تحصیل دهید، دوباره به ایرانیان بیایید. زیرا ایرانیان به عنوان بهترین آکادمی زبان آلمانی در استان اصفهان، قبل از حضور در جلسات و آموزش، سطوح زبان آلمانی بسیار دقیقی را برای افراد تعیین می‌کند. در این صورت افراد می‌توانند از سطح خود کاملا مطمئن باشند و به یادگیری آلمانی ادامه دهند.

دوره‌ های زبان آلمانی ایرانیان در اصفهان

ایرانیان در اصفهان دوره‌های مختلفی برای آموزش زبان آلمانی برگزار می‌کند تا افراد با هر شرایطی بتوانند زبان آلمانی را یاد بگیرند. به عنوان مثال، ایرانیان دوره‌های ترمی را برای افرادی برگزار می‌کند که برای علاقه به زبان آلمانی می‌آموزند و زمان محدودی برای مطالعه ندارند. اما برای افرادی که برای یادگیری زبان آلمانی و گرفتن مدرک خود عجله دارند دوره‌های فشرده برگزار می‌کند. همچنین افرادی که به هر دلیلی امکان شرکت در این کلاس‌ها را ندارند می‌توانند در کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی در ایرانیان شرکت کنند.

در واقع تمامی این دوره‌ها به سه صورت آنلاین، حضوری و ترکیبی (ترکیب آنلاین و حضوری) برگزار می‌شود. و شما می‌توانید با توجه به علاقه خود برای یادگیری زبان آلمانی یکی از این روش‌های آموزشی را انتخاب کنید.

آموزش زبان آلمانی در موسسه ایرانیان

برای اطمینان از یافتن یک مرکز تخصصی خوب، باید نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه مقاله می‌خواهیم نگاهی به ویژگی‌های یک کلاس زبان خوب برای آموزش زبان آلمانی بیاندازیم: 

  • همکاری با بهترین و خوشنام ترین اساتید زبان آلمانی که سابقه خوبی دارند.
  • استفاده از اساتیدی که تحصیلات آکادمیک به زبان آلمانی دارند.
  • بدیهی است که وقتی صحبت از تحصیل می‌شود، حداقل مدرک کارشناسی ارشد در نظر گرفته می‌شود.
  • همکاری با معلمانی که بر اساس استانداردهای سفارت آلمان دوره برگزار می‌کنند و به تکنیک‌های نوین آموزش زبان مسلط و آگاهی کامل دارند.
  • همکاری با اساتیدی که در تمامی مراحل آزمون سفارت آلمان  مسلط هستند.
  • ارائه دوره‌های آموزشی بر اساس آخرین متد آموزش زبان آلمانی مورد تایید سفارت.
  • به روز بودن یک نکته بسیار کلیدی بوده که برای رسیدن به سطوح پیشرفته بسیار مهم و ایده‌آل است.
  • ارائه و برگزاری دوره‌های مختلف در تمامی سطوح یکی از مهمترین ویژگی‌ها است.
  • به طوری که می‌توانید روز و ساعت کلاس را با هر سطح و هر برنامه‌ای که می‌خواهید انتخاب کنید.
  • برگزاری دوره‌های فشرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسیار مهم است.
  • بعد زمانی برگزاری و اتمام کلاس‌ها یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امروزی است.

در نهایت باید به در نظر گرفتن هزینه‌های معقول و مناسب از آن مرکز توجه شود. متأسفانه با ظهور دیدگاه‌های تجاری به موضوع آموزش، امروزه شاهد قیمت گذاری غیرمنطقی بسیاری از مراکز هستیم.

ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان آلمانی خوب را تا حدودی مطرح کرده‌ایم. اما اشاره به همه این موارد ساده است، اما باید در مورد خروجی‌ها و کارایی یک مجموعه برای سالیان متمادی نیز آگاه بود. اینکه یک مرکز در آزمون تست داف که مؤسس و برگزارکننده دپارتمان فرهنگی سفارت آلمان است تا چه اندازه موفق بوده یا در طول فعالیت خود چندین نفر را به سطوح برتر و بالاتر از سطح B2 رسانده است جای تامل دارد.

به محض ورود به یک مرکز زبان آلمانی، احساس می‌کنید که وارد یک محیط آلمانی زبان شده‌اید، خود عامل مهمی است که می‌تواند پس از چند جلسه تغییرات محسوسی در جهت ارتقای دانش شما ایجاد کند.

بهترین منابع و کتاب ‌های یادگیری آلمانی

اساتید در ایرانیان زمان زیادی را صرف انتخاب بهترین منابع برای آموزش زبان‌های مختلف کرده و از کتاب‌های به روز دنیا برای آموزش زبان آلمانی استفاده می‌کنند. این کتاب‌ها برای تدریس در تمامی دوره‌های زبان آلمانی مانند دوره‌های ترمی، دوره‌های فشرده و خصوصی و یا حتی دوره‌های آنلاین و حضوری مفید است.

برگزاری آزمون جامع در پایان سطوح

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرانیان نسبت به سایر موسسات زبان آلمانی این است که در پایان هر سطح، آزمون‌های جامع بسیار دقیقی را برگزار می‌کند. در آموزشگاه ایرانیان پس از گذراندن یکی از سطوح، تمامی افراد باید در آزمون آن سطح شرکت کنند. این افراد تنها در صورت کسب نمره خوب و قابل قبول در این آزمون می‌توانند به مرحله بعدی برسند و به تمرین ادامه دهند. در غیر این صورت باید روش‌های دیگری را امتحان کنند.

۱. در صورتی که نمره افراد نزدیک به نمره قبولی باشد یا از قبولی مطمئن باشند می‌توانند مجددا در این آزمون شرکت کرده تا نمره لازم را کسب کنند.

۲. برخی از افراد دیگر نمی‌توانند حد نمرات را بگذرانند، باید چند جلسه اصلاحی بگذرانند تا بتوانند سطح خود را به سطح مطلوب برسانند.

۳. گاهی ممکن است افراد به هر دلیلی نتوانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و به آن تسلط پیدا کنند. در این صورت در این آزمون نمره بسیار پایینی می‌گیرند. در چنین مواقعی این دانش آموزان باید دوباره آن سطح را بگذرانند و پس از اتمام دوره مجددا در آزمون شرکت کنند.

موفقیت زبان آموزان در زبان آلمانی

خوب است بدانید دانش‌آموزانی که در چند سال اخیر در ایرانیان زبان آلمانی خوانده‌اند از نحوه تدریس، استفاده از منابع آموزشی و معلمان این آموزشگاه رضایت کامل دارند. برای اثبات این موضوع باید بدانید که بسیاری از زبان آموزان آلمانی در چند سال اخیر به کشورهای آلمانی زبان مهاجرت کرده‌اند و در آنجا زندگی می‌کنند. یعنی در آن کشورها با گذراندن دوره‌های فنی در Ausbildung در حال تحصیل آلمانی، کار یا تحصیل در کنار کار هستند. همچنین تعداد زیادی از زبان آموزان آلمانی چند وقت پیش از ایرانیان در حال حاضر در مدارس دیگر مشغول تدریس زبان آلمانی هستند. در واقع این بیشتر از موفقیت است. پس وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر به ایرانیان بیایید تا با شرکت در یکی از دوره‌های زبان آلمانی، یادگیری این زبان را آغاز کنید.